بلاغ

بلاغ

طعم زندگی به روایت سیب حوا
بلاغ

بلاغ

طعم زندگی به روایت سیب حوا

مداحی شب اول محرم 97 حاج محمود کریمی

واسم نگاهت نفسه / نفس بدون تو بسه 

بذار بیام کرب و بلا / که بی تو دنیا قفسه

چشام تا کم میاره / برات بارون می‌باره

دلم آروم نداره / دلم برا حرمت پر میزنه

برا حرمت پر میزنه / سینه برا تو دلبر میزنه

واسم نگاهت نفسه / نفس بدون تو بسه

بذار بیام کرب و بلا / که بی تو دنیا قفسه

چشام تا کم میاره / برات بارون داره


به دست و پای دل موی تو پیچید

گم شده بودم اما روی تو تابید

من ذره بودم ولی ماه شدم با خورشید

به دست و پای دل موی تو پیچید

گم شده بودم اما روی تو تابید

ای مهربونم ای عشق

بدم میدونم ای عشق

علمدار علمدار علمدار علمدار


تموم دنیامو زدم به نامت


همه وجودم نوره به احترامت


حرفمو ساده میزنم خیلی میخوامت


اسم تو برای دلم میخونم ای عشق


اگه میشه همیشه پیشت بمونم ای عشق


من با کبوترای تو همزبونم ای یار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد