بلاغ

بلاغ

طعم زندگی به روایت سیب حوا
بلاغ

بلاغ

طعم زندگی به روایت سیب حوا

چگونه بهترین قالب وبلاگ را انتخاب کنیم؟

اگر به جای هزینه‌های سنگین و سرسام آور وردپرس و سیستم‌های مشابه تصمیم گرفته‌اید وبسایت کسب و کار خود را در یکی از سرویس‌های وبلاگدهی مانند بلاگ اسکای یا بلاگفا ایجاد کنید بهترین تصمیم را گرفته‌اید. زیرا بسیاری از امکانات و قابلیت‌های وردپرس و امثالهم اصلا کاربردی برای شما نخواهند داشت. 

حال که وبلاگ تجاری خود را در بلاگ اسکای یا بلاگفا ایجاد کرده‌اید پس بهتر است فکری هم به حال ظاهر سایت خود کنید. ظاهر سایت شما یا همان قالب وبلاگ باید متناسب با کسب و کار شما باشد. و کاربر پس از اولین حضور در وبلاگ یا سایت شما باید متوجه شود که وارد وبلاگ مربوط به چه حوزه‌ای از کسب و کار شده است. مثلا  اگر تجارت شما مربوط به فروش آنلاین گل‌های تزئینی است کاربر باید در همان نگاه اول متوجه شود جای درستی وارد شده است.


عوامل مؤثر در انتخاب یک قالب وبلاگ خوب:

در انتخاب قالب وبلاگ خود باید نکات زیادی را مد نظر دهید:

1- سبک بودن قالب و بارگذاری سریع آن

2- داشتن طراحی بروز و همگام با نوآوری‌های روز

3- واکنشگرا بودن قالب: سازگاری قالب وبلاگ شما با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها: دقت داشته باشید بالای 80 درصد مرور وب امروزه از طریق گوشی‌های هوشمند انجام می‌پذیرد پس سایت شما باید در این گجت‌های هوشمند نمایش مناسبی داشته باشد

4- داشتن قابلیت ایندکس محتوای سایت شما در موتورهای جستجو

5- طراحی متناسب با کسب و کار شما

6- دسترسی آسان به بخش‌های مختلف وبلاگ یا وبسایت شما


با لحاظ نمودن موارد بالا می‌توانید یک قالب وبلاگ حرفه ای مناسب برای سایت خود پیدا کنید. یکی از بهترین سایت‌های ارائه دهنده قالب وبلاگ خوب برای سرویس‌های وبلاگدهی فارسی سایت بست سورس است. 

در سایت بست سورس می‌توانید قالب وبلاگ مورد نظر خود را از میان دسته‌بندهای متنوع انتخاب کرده و کد آن را به راحتی تهیه کرده و در وبلاگ خود بارگذاری نمایید.

پشتیبانی خوب از دیگر ویژگی‌های تیم طراحی بست سورس است.